bitchvandebovenbouw

Belevenissen van een juf in de bovenbouw in en buiten school

Nog meer gordijnen

op 17/07/2018

Of eigenlijk minder gordijnen. Het is een boeiend vervolgverhaal in teveel delen aan het worden…

Blij met de vouwgordijnen in de keuken hadden we ze die nacht meteen dicht gedaan, zodat we eindelijk in onze natuurpyjama door ons huis kunnen lopen om naar de wc te gaan zonder gespot te worden door de buren.
De volgende dag was bitchgenoot vrij en toen hij gekleed was wilde hij de vouwgordijnen in de keuken open doen, Tot zijn bittere teleurstelling kwam van de meest rechtse set de hele mikmak naar beneden. Ook een manier van open doen, maar niet de gewenste.
Bitchgenoot maar weer eens gebeld met de winkel. Dat was natuurlijk heel vervelend. Inderdaad meneer, dat vinden wij ook. De monteur zou de volgende middag om half vier komen. Wat er mis was gegaan met de gordijnen voor de woonkamer wist hij niet, maar daar zou hij donderdag over terugbellen. Of vrijdag.

De monteur kwam. Om vijf uur. Hij wist niet dat hij om half vier had moeten komen. Hij bekeek het neergestorte setje en stelde vast dat hij daar een onderdeel voor nodig had dat niet in zijn auto lag. Dus provisorisch met plakband in/aan elkaar gerommeld.

Inmiddels is het dinsdag. Van de meneer van de winkel geen sjoege. Daar worden wij niet blij van. Dus bitch vandaag maar weer eens naar de winkel toe. Beleefd gebleven, hoor, maar wel boosheid, verdriet, frustratie en teleurstelling verwoord. De oetlul reageerde nauwelijks. Bitch zegt: “Je had vrijdag zullen bellen.” Oetlul: “Ja, dat klopt.” Nou in de ogen van bitch klopt dat dus NIET. Als je vrijdag nog geen antwoord hebt op de vragen, dan bel je om ons dat te melden en dan ga je je best doen om wel een antwoord te krijgen. “Toevallig” was het antwoord vandaag nét in de mail gekomen. Oetlul kan niet zo goed uit de voeten met de aanval van bitch, dus bitch zegt het nog voor: “Als er iets verkeerd gaat en je hebt te maken met gefrustreerde klanten, dan zou je excuses kunnen maken.” Dat begreep hij zowaar.

In het vouwgordijn bleek een printfout te zitten en waarom het grote gordijn in twee stukken was, wist hij niet zo goed. Het was opnieuw besteld en dat zou toch gauw weer een week of vijf, zes duren. Uiteindelijk ging bitch de zaak uit met een afspraak voor de monteur na de vakantie, een bevestiging daarvan per email én de toezegging dat oetlul ons zal bellen als er iets te melden valt. En… je bent een bitch of niet… het hele gesprek opgenomen met de telefoon. We wachten af… 

Afbeeldingsresultaat voor afluisteren

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: